98ZOBRAZENÍ

Pod názvem Cover Girl představí Beata Rajská na autorské módní přehlídce 6. listopadu v Top Hotelu Praha novou kolekci své značky pro následující modelový rok.


„Krása každé ženy je v její jedinečnosti… Značka Beata RAJSKA a její modely jsou tady proto, aby právě onu jedinečnost zvýrazňovaly, a každá žena se tak může stát cover girl – dívkou z titulní strany,“ vysvětluje módní návrhářka.

Osmdesát pět elegantních, pohodlných, nadčasových a trendy modelů bude představeno v devíti modelových řadách, které ponesou tajemné názvy jako např. Karavana, Klidná extrovertka, Basic, Aquamarin, „Jsi jedinečná“ Beata Rajská současně upozorňuje, že Cover Girl nebude typická módní show, ale čistá přehlídka modelů.

V její první části se představí rafinovaně jednoduché modely vhodné pro každodenní nošení a byznys. Kolekce zahrnuje flaušové pláště a kabátky, jezdecké kalhoty a sáčka v cestovatelském stylu, kombinace úpletových svetříků a sukní z hedvábí, krajky a dupionu, byznys košile a sukně z klasických materiálů, ale i dynamických tvarů. Druhá část přehlídky bude věnovaná společenským toaletám – koktejlovým a v menší míře i velkým večerním, kterými je značka Beata Rajska proslulá. „Letos jsem se více věnovala tzv. malé večerní a udělala jen jednu řadu velkých večerních toalet. Těžké toalety ale diváci neuvidí, nahradila jsem je odlehčenou verzí z lehounkých vrstvených hedvábných šifónů. Díky transparentnosti a mírně žensky rafinovanému stylu je myslím tato část kolekce hodně ženská a hodně sexy,“ slibuje Beata Rajská.  

Celá kolekce přehlídky Cover Girl je vedená spíše v tlumených barvách, ale jako viditelná nit se jí proplétají ostré barvy jako červená a petrolejová. Nestárnoucí a vždy atraktivní zůstává kombinace černé a bílé, v některých variantách černá v kombinaci se zlatou, z ostatních barev je to písková, béžová, smetanová, hnědá nebo temně červená. Z dezénů se objevuje nadčasový puntík. Základními používanými materiály pak jsou hřejivá vlna a kašmír, viskóza, šifónové hedvábí, hedvábný satén a jemná kůže.

Současně s přípravou módní přehlídky Cover Girl vznikl první exkluzivní katalog módní značky Beata Rajska pro rok 2007, který představuje průřez produktovou skladbou značky. Pořídila jej fotografka Anna Mrázek Kovačič v honosných prostorách Živnostenské banky v Praze v ulici Na Příkopě.

Autorská módní přehlídka Beaty Rajské Cover Girl proběhne v podělí 6. 11. od 20:30 hodin v Top Hotelu Praha, Blažimské ulici 1781/4 v Praze 4.

O značce Beata Rajska

Zakladatelkou značky Beata Rajska je špičková módní návrhářka Mgr. Beata Rajská, která pod touto značkou tvoří od roku 1997. Se svou tvorbou se prezentovala na mnoha módních přehlídkách v tuzemsku i v zahraničí (např. Moskvě, St. Petersburgu, Varšavě, Berlíně, Londýně, Mexico City). Jako hlavní je třeba zmínit účast na Miss České republiky v letech 2001, 2002, 2003 a 2004 – Beata Rajská byla výhradní návrhářkou všech rób. Připravila také modely pro zástupkyně naší země v soutěžích Miss International v Tokiu, Miss Europe v Paříži, Miss World v Londýně a v Číně, Miss Universe v Kolumbii a v Peru a Miss Tourism World v Kolumbii, kde mezi 65 účastnicemi přivezla zástupkyně ČR titul nejkrásnější večerní šaty.

Modely značky Beata Rajska nosí i sama návrhářka. „Můj šatník je plný Beaty Rajske. V zimě to jsou klasické košile, kalhoty a kostýmy. V létě samozřejmě šaty. Pokud si chci udělat radost jinde, pořídím si boty, kabelku nebo jednoduché tílko. To, že nosím své věci, není póza, já se v nich skutečně cítím dobře.“    

Beata Rajská

Beata Rajská se narodila v Liptovském Mikuláši na Slovensku. Je absolventkou Střední průmyslové školy oděvní v Trenčíně (1980) a Filosofické fakulty University Komenského v Bratislavě (1986). Už jako studentka získala několik ocenění na módních soutěžích. S módou se na čas rozloučila, aby se k ní vrátila v roce 1993 (krátce po narození druhého syna) jako pedagog oděvní školy. Od roku 1997 úspěšně podniká v módní branži, v roce 2001 založila společnost Beata Rajská – design, s.r.o.