317ZOBRAZENÍ

Zapomeňte na obnovování vlasů šampóny, dobrá výživa je nejefektivnější způsob, jak získat krásné vlasy!

Lesklé, zdravé vlasy jsou odrazem zdravého těla, je to jako dva za cenu jednoho. Stejně jako vaše tělo i vaše vlasy potřebují vyváženou výživnou stravu, aby zůstaly zdravé. Následujte tento recept pro zdravé vlasy a divte se, jaké rozdíly to dělá!

Voda

Voda tvoří jednu čtvrtinu z hmotnosti vlasu. Vlhkost dělá vlasy pružné, proto se ujistěte, zda přijímáte dostatek tekutin. Klíčovým bodem je nečekat, pokud máte žízeň. Máte-li žízeň, znamená to, že vaše tělo již ztratilo více vody, než by mělo a je důležité se napít. V ideálním případě by se mělo pít osm až deset sklenic vody denně.

Bílkoviny

Bílkovina je základním stavebním kamenem vlasů, takže strava pro zdravé vlasy obsahuje spoustu bílkovin. Bílkovina udělá kostru vlasu více silnou a sníží pravděpodobnost lámání a roztřepování. Bílkoviny můžete získat z potravin jako je maso, ryby, mléko, sýry a obiloviny.

Minerály

Železo pomáhá přenášet kyslík do vlasů. Při nedostatku železa vlasy a jejich folikuly nedostávají kyslík. To znamená, že dobré látky u kořínků vašich vlasů jsou mnohem méně efektivní podél délky pramene. Příjem železa můžete zvýšit tím, že budete jíst červené maso, tmavě zelenou zeleninu nebo železo.
Zinek vytváří vlasový protein, který pomáhá proti padání vlasů. Potraviny obsahující zinek jsou například maso a mořské plody.
Měď se podílí na pigmentaci vlasů. S pomocí stravy s velkým množstvím zinku můžete optimalizovat vaši přírodní barvu vlasů. Kdo potřebuje falešné barvy vlasů? Vysoký obsah mědi obsahují korýši, játra, čerstvá zelenina, ořechy, semínka a maso.

Vitamíny

Vitamín A pomáhá zdravé pokožce a je skvělý na pleť. Vitamín A můžete získat z potravin, jako je zelenina – zejména mrkev. (To je dobré i na štíhlou linii.)
Vitamín B a C jsou důležité pro dobrou cirkulaci, růst a barvu vlasů. Budete-li mít dostatek vitamínů B a C, budete mít silné a pružné vlasy, které se netřepí. Tyto vitamíny můžete získat z potravin jako je ovoce, zelenina, vejce, mléko, obiloviny či chleba.
Při následování tohoto zdravého průvodce nezapomeňte každodenně cvičit, aby pumpování krve v žilách pomáhalo správné péči o vlasy. Zkuste to!

Brzy budete odmítat reklamy na šampóny!